Chipotle och David Dobrik ger bort $ 10.000 på TikTok

Chipotle och David Dobrik, två TikTok-kraftverk i sig, har en utmaning för internet.

Uppgiften: Designa din egen, anpassade Chipotle-order för en chans att få den till restaurangens verkliga meny. Åh, och du får också 10 000 dollar.



Dobrik, en massivt populär YouTuber och social media influencer, fick sin egen anpassade Chipotle-artikel (passande namnet Dobrik Burrito ) läggs till kedjans meny förra året. Nu frågar han sin 24 miljoner TikTok-följare att göra detsamma.



mest gillade tik tok video

Givandet, kallat Chipotle Royalty-tävling , det är enkelt. TikTokers kan komma in genom att skapa en video som beskriver deras anpassade beställning i kedjan. Sedan väljer Dobrik sina tre favoritvideor.

I överensstämmelse med Dobriks förmåga att ge stora budgeter kommer vinnaren att få 10 000 dollar, och de får tillfälligt lagt till sin order på Chipotles meny. Som Dobrik sa i en video tillkännage kampanjen, det är en ganska, ganska bra affär.



Vinnarna kommer att tillkännages den 20 november, och utifrån det ser Dobrik ut mycket av videor att kamma igenom. Det finns mer än 13 000 kommentarer på enbart hans tillkännagivande - många med TikTokers som försöker uppmärksamma deras bidrag.

Som Dobrik påpekade bedöms videor inte bara på orderens läckerhet utan också på TikToks kreativitet. Vissa användare är verkligen går ut .

Tyvärr är det för sent att delta i tävlingen, men om du fortfarande vill ha mer info kan du kolla in den Chipotles webbplats eller gå på TikTok och titta på några av vilda, superinblandade poster .



Om du gillade den här historien, kolla in den här artikeln om Chipotles samarbete med Fortnite.

Populära Inlägg