T3 locktång, älskad av kändisar, är 30% rabatt under Cyber ​​Monday

Vårt team är dedikerade till att hitta och berätta mer om de produkter och erbjudanden vi älskar. Om du också älskar dem och väljer att köpa via länkarna nedan kan vi få en provision. Priser och tillgänglighet kan komma att ändras.

Ledsen att bryta den till dig, men inte alla locktångar är desamma. Medan vissa helt enkelt gör ett okej jobb med att separera och spiralforma lockar, andra är enastående stjärnor och ger hårets kropp och definition.

Under en begränsad tid kan ett av dessa enastående hårverktyg vara ditt för en rabatt. De T3 Enkeltpass locktång - en av de mest älskade locktångarna någonsin - får 30 procent rabatt på Amazons försäljning av Cyber ​​Monday.

Affär: T3 - SinglePass Curl 1,25-tums professionellt locktång , $ 112 (Orig. $ 160)

Kredit: Amazon

Curlingjärnet - som vanligtvis säljs för $ 160 - har ett internt mikrochip som mäter och bibehåller en jämn temperatur över hela pipan. Med det sagt kan den här lilla babyen få upp till 410 grader, så det finns ingen brist på värme för att dra bort alla frisyrer.

vem daterar bella thorne

Kunder älskar också basen på trollspöet vilket gör det enkelt att greppa och manövrera utan att vara komplicerat för nybörjare (eller de av oss med tjockt hår).

Nu, fans annat än Reese Witherspoon älskar den här hårprodukten. Uppvärmningstiden är snabb och jag uppskattar den snygga designen och den långa sladden. Det är en bra vikt och lätt att hålla och använda, sa en femstjärnig granskare . ”One pass” -påståendet på den högsta värmeinställningen fungerade som en charm på min hårstruktur (3A) och mina lösa strandformade vågor förblev långt in nästa dag.

Var noga med att ta tag i detta spelförändrande hårverktyg innan försäljningen slutar, vilket ger dig de avundsvärda lockarna i dina drömmar.

Om du gillade det här inlägget, kolla in de bästa Cyber ​​Monday skönhets erbjudanden på Nordstrom just nu.

Populära Inlägg